ЧЗВ

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Каква е цената за доставка?

  • Цената на доставката варира спрямо обема, теглото и актуалните куриерски тарифи към датата на поръчка.
  • БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА – за поръчки над 65.00 лв.

Може ли друг човек, а не направилия поръчката да вземе пратката?

Да, може. Не е задължително лично да приемете пратката. Нужно е на посочения адрес да има лице, което да я приеме.

Имам ли право да отворя пратката, преди да платя на куриера?

Можем да Ви предоставим такава възможност, ако я заявите. Но отваряте само опаковката на куриера и предпазната хартия, не самата кутия на закупения продукт. Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, винаги можете да я върнете или замените.

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

Куриерските разходи за връщане и за замяна на стока са за сметка на Клиента.

Само по банков път ли се връщат пари?

Възстановяването на сума от върнат продукт става само по банков път в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на върнатия продукт като ни предоставите банкова сметка (IBAN и титуляр на сметката), по която да бъде преведена дължимата сума.

Изпращате ли играчки по пощата?

Весело дете не работи с Български пощи, доставя само с посочените в количката куриерски фирми.

Как се заплаща?

Можете да платите с наложен платеж (в брой на куриера при доставка), както и с кредитна/дебитна карта (докато правите поръчката в сайта). Заплащането става както е удобно на вас самите или в брой на куриера при получаване на пратката или с карта в сайта.

Какъв е срокът за доставка?

Доставката се извършва с куриерските фирми описани в количката до 3 работни дни за налични стоки след потвърждаване на поръчката от наш консултант по имейл или телефон.
.

Каква е процедурата по замяна и връщане на закупен продукт?

Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, в срок от 14 дни може да я върнете или замените. Изпратете продукта с куриерската фирма, от която сте я получили заедно с попълнената бланка за замяна и връщане на адрес:

Вариант 1/ гр. София, Офис СПИДИ, ул. „Бистрица“ и ул.“ЦарСамуил“ за ВЕСЕЛО ДЕТЕ , тел. 0887 778 586

Вариант 2/ гр. София,Офис ЕКОНТ , бул.“Александър Стамболийски“ 87, за ВЕСЕЛО ДЕТЕ , тел. 0887 778 586

ЗА ВРЪЩАНЕ СЕ ПРИЕМАТ САМО ПРОДУКТИ в добър търговски вид с ненарушена цялост на оригинална опаковка и етикет, неотваряни и не използвани. Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта. Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане по Ваша банкова сметка, която ни предоставите.

При връщане на артикул/и попълнете бланката за връщане, която можете да изтеглите от сайта.Ако желаете възстановяване на сумата по банков път, попълнете в бланката банковата сметка, както и титуляр на сметката.

Технологичното време за обработка на върнати артикули към ВЕСЕЛО ДЕТЕ е около седмица. Когато пратката пристигне при нас и продуктите бъдат прегледани, ще се свържем с Вас, затова не забравяйте да оставите телефона си.

На какъв адрес да изпратя продукта за замяна/връщане?

Адресът за връщане на пратки е:

Вариант 1: гр. София, Офис СПИДИ, ул. „Бистрица“ и ул.“Цар Самуил“ за ВЕСЕЛО ДЕТЕ, тел. 0887 778 586

Вариант 2: гр. София,Офис ЕКОНТ, бул.“Александър Стамболийски“ 87, за ВЕСЕЛО ДЕТЕ, тел. 0887 778 586

Не мога да чакам цял ден куриера - какво решение предлагате?

Пратката може да бъде доставена до офис на куриерска фирма, откъдето Вие можете да я вземете в удобно за Вас време, съобразено с работното време на офиса.

Как да направя поръчка на сайта?

Можете да направите поръчка онлайн с или без регистрация на сайта ни www.veselodete.bg. Разгледай внимателно продуктите, които предлагаме в няколко отделни категории. Кликвайки върху снимката или заглавието на продукта, ще бъдеш препратен в неговата детайлната страница. Тук може да видиш пълното описание на продукта, повече снимки, да избереш цвят и размер. След като си избрал продукта, кликни на бутон “КУПИ”. Сайта те препраща в прозорец, в който виждаш междинна сума и имаш възможността за финализиране на поръчка или да продължиш пазаруването. Твоите продукти се съхраняват и можеш да провериш какво има в количката като натиснеш пазарската торбичка горе в дясно. При успешно направена поръчка , ще получите потвърждение. За по-бърза обработка на Вашата поръчка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт с Вас.

Извършвате ли доставка в цяла България?

Да, с посочените в количката куриерски фирми доставяме до всяка точка на България, включително и малки села, съгласно графика на куриерската фирма.